Навигација

Опис предмета

2114332 - Савремени француски језик П-2

Спецификација предмета
НазивСавремени француски језик П-2
Акроним2114332
Студијски програмЈезик, књижевност, култура,Српска књижевност и језик,Српска књижевност и језик са компаратистиком,Српски језик и књижевност
Модулмодул Албански језик, књижевност, култура, модул Библиотекарство и информатика, модул Бугарски језик, књижевност, култура, модул Грчки језик, књижевност, култура, модул Енглески језик, књижевност, култура, модул Италијански језик, књижевност, култура, модул Јапански језик, књижевност, култура, модул Кинески језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Немачки језик, књижевност, култура, модул Општа књижевност и теорија књижевности, модул Општа лингвистика са страним језиком, модул Пољски језик, књижевност, култура, модул Румунски језик, књижевност, култура, модул Руски језик, књижевност, култура, модул Скандинавски језик, књижевност, култура, модул Словачки језик, књижевност, култура, модул Украјински језик, књижевност, култура, модул Француски језик, књижевност, култура, модул Холандски језик, књижевност, култура, модул Чешки језик, књижевност, култура, модул Шпански језик, хиспанске књижевности и културе, Српски језик и књижевност - филологија и лингвистика, Српски језик и књижевност - филологија и настава
Тип студијаосновне академске студије
Наставник (предавач)
Наставник/сарадник (вежбе)
Наставник/сарадник (ДОН)
    Број ЕСПБ3.0Статус предметаизборни
    Условљеност другим предметимаУслов за полагање: положен испит из предмета Савремени француски језик П-1Облик условљености
    Циљеви изучавања предмета1. Утврђивање основних знања из граматике француског језика, стицање нових и њихово увежбавање кроз граматичке вежбе. 2. Развијање комуникативне компетенције (нивоа А2), то јест способности студента да у личном, јавном, образовном и професионалном домену изрвршава одговарајуће задатке у оквиру свих језичких активности (разумевање говора, усмено изражавање, разумевање писаног текста, писмено изражавање, усмена и писмена медијација). 3. Развијање интеркултурне и контрастивне компетенције.
    Исходи учења (стечена знања)Развијање комуникативне компетенције до нивоа А2.
    Садржај предмета
    Садржај теоријске наставеГраматичке вежбе. 1. Le futur simple; Le conditionnel présent, les phrases conditionnelles Ier et IIème type; Le plus-que-parfait; Le conditionnel passé/ les phrases conditionnelles IIIème type; L'interrogation indirecte; La concordance des temps; La voix passive; Le subjonctif; Les propositions relatives introduites par qui, que et où; Le relatif dont; Les pronoms COD et COI; Les pronoms "en" et "y"; Le participe présent et le gérondif; La cause; La conséquence. 2. Вежбе разумевања и изражавања: опис (особе, предмета, места живљења, догађаја и слично); изражавање чуђења, сумње, уверености, радости, разочарања, забринутости, незадовољства, итд; давање мишљења и савета.
    Садржај практичне наставеПрактична настава заснована на комуникативном приступу која подразумева сталну интеракцију са студентима и остваривање задатака са јасно утврђеним циљевим; вежбе се реализују кроз различите облике индивидуалног рада, рада у паровима и мањим групама.
    Литература
    1. Папић,М.- Граматика француског језика. Структурална морфосинтакса. Завод за уџбенике и наставна средства, Београд, 1984
    2. Nouveau bescherelle. L'art de conjuguer. - Hatier. Paris 2006
    3. Barthe, M. Chovelon, B. - Le français par les textes 1. PUG, 2003
    4. Barthe, M. Chovelon, B. Philogne, A.-M. - Le français par les textes 2. PUG, 2003
    5. Auge,H.-Nickel! 1, Paris, Clé International; 2015.
    Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године
    ПредавањаВежбеДОНСтудијски и истраживачки радОстали часови
    13
    Методе извођења наставе1. Увежбавање граматичких правила кроз вежбања припремљена уз помоћ метода за учење француског језика. 2. Настава заснована на комуникативном и на акционом приступу која подразумева сталну интеракцију са студентима и остваривање задатака са јасно утврђеним циљевим; вежбе се реализују кроз различите облике индивидуалног рада, рада у паровима и мањим групамa.
    Оцена знања (максимални број поена 100)
    Предиспитне обавезеПоенаЗавршни испитПоена
    Активности у току предавања30Писмени испит60
    Практична наставаУсмени испит10
    Пројекти
    Колоквијуми
    Семинари