2129035 - Савремени мађарски језик Г-5
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Савремени мађарски језик Г-5 | |||
Акроним | 2129035 | |||
Студијски програм | Језик, књижевност, култура | |||
Модул | модул Мађарски језик, књижевност, култура | |||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 6.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљеност другим предметима | Положен Савремени мађарски језик Г-3 и одслушан Савремени мађарски језик Г-4 | Облик условљености | ||
Циљеви изучавања предмета | Усавршавање стечене језичке компетенције оптимално до нивоа Б1. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Студент разуме колоквијални говор о познатим темама (универзитет, слободно време итд.). Разуме најважније информације у радио и ТВ емисијама. Разуме приватна писма о догађајима, осећањима и жељама. Може описати искуства и догађаје, као и своје снове, жеље и циљеве, на једноставан, кохерентан начин. Може укратко образложити и објаснити своје мишљење и планове. Може препричати причу или заплет књиге или филма и описати како га је доживео. Можете да напише једноставан, кохерентан текст о темама које су му познате или га занимају. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Осветљавање граматичких јединица различитих језичких нивоа (семантика,) са аспекта употребе у савременом усменом и писаном мађарском језику. | |||
Садржај практичне наставе | Усвајање и развијање језичке компетенције у мађарском језику (у свим доменима употребе језика: лични, јавни, образовни и професионални), уз паралелно развијање свих језичких вештина (разумевање, говор, читање и писање). Граматичке и лексичке вежбе, увежбавање читањa текстова из уџбеника као и оригиналних текстова. Циљ предмета је усавршавање стечене језичке компетенције оптимално до нивоа Б1 Заједничког језичког оквира за учење језика. | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
1 | 5 | |||
Методе извођења наставе | Примена посткомуникативних метода: пројектна настава, лексички приступ, настава језика заснована на моделима. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 40 | Писмени испит | 20 | |
Практична настава | 20 | Усмени испит | 20 | |
Пројекти | ||||
Колоквијуми | ||||
Семинари |