2129037 - Савремени мађарски језик Г-7
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Савремени мађарски језик Г-7 | |||
Акроним | 2129037 | |||
Студијски програм | Језик, књижевност, култура | |||
Модул | модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Општа лингвистика са страним језиком | |||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 6.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљеност другим предметима | Положен Савремени мађарски језик Г-5 и одслушан Савремени мађарски језик Г-6 | Облик условљености | ||
Циљеви изучавања предмета | Усавршавање стечене језичке компетенције оптимално до нивоа Б2 ЗЈО. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Студент разуме дуже говоре и предавања, може да изнесе сложеније аргументе уколико је донекле упознат са њиховом темом. На телевизији може да разумете већину вести и емисије о актуелним догађајима. Разуме савремене књижевне прозне текстове. Ученик је способан да течно и природно комуницира у мери која омогућава нормалну интеракцију са изворним говорницима. Студент може активно да учествује у разговорима у познатим контекстима, може да оправда и изнесе своје ставове. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Осветљавање граматичких јединица различитих језичких нивоа (синтакса простих реченица и просто-проширених реченица) са аспекта употребе у савременом усменом и писаном мађарском језику. | |||
Садржај практичне наставе | Усвајање и развијање језичке компетенције у мађарском језику (у свим доменима употребе језика: лични, јавни, образовни и професионални), уз паралелно развијање свих језичких вештина (разумевање, говор, читање и писање). Граматичке и лексичке вежбе, увежбавање читањa текстова из уџбеника и краћих књижевних текстова. Циљ предмета је усавршавање стечене језичке компетенције оптимално до нивоа Б2 Заједничког језичког оквира за учење језика. | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
1 | 5 | |||
Методе извођења наставе | Примена посткомуникативних метода: пројектна настава, лексички приступ, настава језика заснована на моделима. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 40 | Писмени испит | 20 | |
Практична настава | 20 | Усмени испит | 20 | |
Пројекти | ||||
Колоквијуми | ||||
Семинари |