21М09013 - Учење страног језика на раном узрасту
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Учење страног језика на раном узрасту | |||
Акроним | 21М09013 | |||
Студијски програм | Библиотекарство и информатика,Језик, књижевност, култура | |||
Модул | ||||
Тип студија | мастер академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 6.0 | Статус предмета | обавезан | |
Условљеност другим предметима | Завршене основне академске студије страног језика. | Облик условљености | ||
Циљеви изучавања предмета | Упознавање с основама методике учења страног језика на раном узрасту; оспособљавање за самостално креирање материјала и рад у настави страног језика на предшколском и основношколском узрасту (орални, предбукварски период). | |||
Исходи учења (стечена знања) | Студент поседује знања у вези с педагошко-психолошким и лингводидактичким основама методике наставе страног језика на предшколском и нижем (оралном, предбукварском) основношколском узрасту; студент познаје методологију израде наставних материјала (аудитивних, визуелних, игровних),познаје најважније интернет-ресурсе за учење страног језика на раном узрасту; студент самостално осмишљава и организује час страног језика на раном узрасту и креира материјал за учење и вежбу. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Психилошко-педагошке и лингводидактичке основе учења страног језика на раном узрасту. Психолошке карактеристике наставе страног језика. Методи наставе учења језика на ранном узрасту. Разлике у коришћењу (страног) језика одраслих и деце. Организација наставе страног језика на раном узрасту. Игра у настави страног језика. Лексичко-тематски, граматички и комуникативни минимуми. Мотивација у настави страног језика на раном узрасту. | |||
Садржај практичне наставе | За или против учења страног језика на раном узрасту. Лексичко-тематски и граматички садржаји курсева страног језика предшколског и нижег основношколског узраста (орални, предбукварски период). Облици активности деце на часовима. Типови задатака за усмене језичке компетенције (говор, слушање). Игре на часовима страног језика (покретне игре, комуникативне игре, компјутерске игре...). Уџбенички комплети за наставу страних језика на раном узрасту (предшколски и рани основношколски узраст). | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
2 | 2 | |||
Методе извођења наставе | Предавања, презентације, дискусије, анализа уџбеничког лингводидактичког материјала, као и материјала интернет-ресурса; анализа самостално креираног лингводидактичког материјала. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | Писмени испит | 50 | ||
Практична настава | Усмени испит | |||
Пројекти | ||||
Колоквијуми | 50 | |||
Семинари |