21М24004 - Кинеска драма 20. века
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Кинеска драма 20. века | |||
| Акроним | 21М24004 | |||
| Студијски програм | Библиотекарство и информатика,Језик, књижевност, култура | |||
| Модул | ||||
| Тип студија | мастер академске студије | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 6.0 | Статус предмета | обавезан | |
| Условљеност другим предметима | Уписане мастер студије. | Облик условљености | ||
| Циљеви изучавања предмета | На готово јединственом примеру у светској књижевности сагледаћемо све тешкоће рађања и обликовања за матичну културу новог књижевно-сценског жанра. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Студенти ће се упознати са начином на који се креативним усвајањем и прожимањем кинеске и западне мисли и естетских начела оформио аутентичан драмски израз у Кини. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | После општег историјског прегледа развоја тзв. говорне драме у Кини, обрадићемо неколико репрезентативних драмских текстова написаних у периоду од двадесетих до осамдесетих година минулог века. Са нагласком на књижевном а не позоришном аспекту, испитаћемо утицаје које је западна драма имала на модерну кинеску драму у погледу избора тема и усвајања одговарајућих драмских техника, као и изворно кинеске тематско-драматуршке елементе. | |||
| Садржај практичне наставе | Дискусија, самосталaн истраживачки рад. | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 2 | 2 | |||
| Методе извођења наставе | Предавања, консултације, вежбе, самостални истраживачки рад. | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 10 | Писмени испит | 60 | |
| Практична настава | Усмени испит | |||
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | ||||
| Семинари | 30 | |||
