1414104 - Латински језик 4
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Латински језик 4 | |||
Акроним | 1414104 | |||
Студијски програм | Језик, књижевност, култура | |||
Модул | модул Албански језик, књижевност, култура, модул Библиотекарство и информатика, модул Библиотекарство и информатика са страним језиком, модул Бугарски језик, књижевност, култура, модул Грчки језик, књижевност, култура, модул Енглески језик, књижевност, култура, модул Италијански језик, књижевност, култура, модул Јапански језик, књижевност, култура, модул Кинески језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Немачки језик, књижевност, култура, модул Општа књижевност и теорија књижевности, модул Општа лингвистика са страним језиком, модул Пољски језик, књижевност, култура, модул Румунски језик, књижевност, култура, модул Руски језик, књижевност, култура, модул Скандинавски језици, књижевности, културе, модул Словачки језик, књижевност, култура, модул Турски језик, књижевност, култура, модул Украјински језик, књижевност, култура, модул Француски језик, књижевност, култура, модул Холандски језик, књижевност, култура, модул Чешки језик, књижевност, култура, модул Шпански језик, хиспанске књижевности, културе | |||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљеност другим предметима | Положен испит Латински језик 3 | Облик условљености | ||
Циљеви изучавања предмета | Овладавање латинском синтаксом.Оспособљавање студената за самосталано превођење непознатих латинскиох текстова уз речник. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Студент ће овладати целокупном латинском морфосинтаксом. Знаће да преведе оригинални латински текст уз употребу речника.Tакође ће стећи знања из историје римске књижевности и рецепције римске књижевности у српској преводној књижевности. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Verba anomala, verba defectiva, verba impersonalia. Значење и употреба падежних облика. Упознавање са историјом римске књижевности и рецепцијом римске прозе у српској преводној књижености. | |||
Садржај практичне наставе | Рад на одабраним књижевним текстовима класичног и покласичног латинитета. Изучавање елемената латинске метрике на примерима из римске поезије. | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
1 | 3 | |||
Методе извођења наставе | Похађање наставе, учествовање студената у активностима у настави. Израда домаћих задатака, припрема текстова за рад на часу. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | Писмени испит | 40 | ||
Практична настава | 30 | Усмени испит | 30 | |
Пројекти | ||||
Колоквијуми | ||||
Семинари |