Modul |
modul Albanski jezik, književnost, kultura, modul Arapski jezik, književnost, kultura, modul Bibliotekarstvo i informatika, modul Bibliotekarstvo i informatika sa stranim jezikom, modul Bugarski jezik, književnost, kultura, modul Grčki jezik, književnost, kultura, modul Engleski jezik, književnost, kultura, modul Italijanski jezik, književnost, kultura, modul Kineski jezik, književnost, kultura, modul Mađarski jezik, književnost, kultura, modul Nemački jezik, književnost, kultura, modul Opšta književnost i teorija književnosti, modul Opšta lingvistika sa stranim jezikom, modul Poljski jezik, književnost, kultura, modul Rumunski jezik, književnost, kultura, modul Ruski jezik, književnost, kultura, modul Skandinavski jezici, književnosti, kulture, modul Slovački jezik, književnost, kultura, modul Turski jezik, književnost, kultura, modul Ukrajinski jezik, književnost, kultura, modul Francuski jezik, književnost, kultura, modul Holandski jezik, književnost, kultura, modul Češki jezik, književnost, kultura, modul Španski jezik, hispanske književnosti, kulture |
Ciljevi izučavanja predmeta |
Uporedna sagledavanja istorije biblioteka, teorije bibliotekarstva i savremene bibliotečke prakse pomažu studentima da uoče različite modele ostvarivanja društvene funkcije biblioteka, analiziraju njihove prednosti i nedostatke, te da na mapi institucija kulture i obrazovanja na odgovarajući način pozicioniraju biblioteku. Komparativno bibliotekarstvo otvara studentima mogućnost da kroz uporedna izučavanja razumeju dostignuti stepen razvoja profesije u svetu, uslovljenost istorijskim, geografskim, političkim i ekonomskim sistemom, osnovne principe na kojima se zasniva rad biblioteka, ali i one na kojima se temelje imidž, status i reputacija bibliotekara. |