Navigacija

Opis predmeta

2128133 - Praktikum iz neohelenistike 3

Specifikacija predmeta
Naziv Praktikum iz neohelenistike 3
Akronim 2128133
Studijski program
Modul
Tip studija
Nastavnik (predavač)
Nastavnik/saradnik (vežbe)
Nastavnik/saradnik (DON)
    Broj ESPB 3.0 Status predmeta izborni
    Uslovljenost drugim predmetima Ne postoji uslov. Oblik uslovljenosti
    Ciljevi izučavanja predmeta Tokom praktične nastave u trećem semestru posvetiće se posebna pažnja primeni već stečenih jezičkih znanja u skladu sa potrebama, umenjima i znanjima studenata. Razvijanje komunikativne kompetencije, optimalno do nivoa B1.1 ZEOJ-a, s posebnim težištem na receptivnim jezičkim veštinama slušanja i čitanja, kao i produktivnoj jezičkoj veštini pisanja.
    Ishodi učenja (stečena znanja) Studenti primenjuju stečena znanja prilikom uvežbavanja razumevanja teksta (jezička aktivnost slušanja i čitanja). Osposobljeni su da upotrebljavaju duže jezičke celine savremenog grčkog jezika, u okviru određenog repertoara jezičkih izraza koji se često koriste u predvidljivim komunikativnim situacijama. Pišu tekstove dužine do 150 reči, na teme koje su obrađene tokom časova praktične nastave. Razumeju zvučne zapise kao i pisane tekstove deskriptivnog karaktera na teme koje su u vezi sa temama iz svakodnevnog života.
    Sadržaj predmeta
    Sadržaj teorijske nastave
    Sadržaj praktične nastave Tokom praktične nastave u trećem semestru posvetiće se pažnja daljem razvijanju receptivnih i produktivnih jezičkih veština kod studenata, čija je jezička komunikativna kompetencija već na A2 nivou ZEOJ-a. Izbor tekstova u vezi sa reciklažom, selidbom, praznicima, slobodnim vremenom, omiljenim knjigama, filmovima i pozorišnim predstavama, zdravstvenom i socijalnom zaštitom, vremenskom prognozom, saobraćajnim nezgodama, grčkom mitologijom kao i prepričavanjem događaja ili opisivanjem sleda događaja.
    Literatura
    1. Αντωνοπούλου, Ν. et al. (2001). Πιστοποίηση Επάρκειας της Ελληνοµάθειας. Θέµατα για την εξάσκηση των υποψηφίων. Επίπεδο B’. Θεσσαλονίκη: Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας
    2. ∆εµίρη – Προδροµίδου, Ε., Καµαριανού – Βασιλείου, Ρ. (2002). Νέα ελληνικά για µετανάστες, παλιννοστούντες, πρόσφυγες και ξένους B' επίπεδο «... και καλήεπιτυχία». Αθήνα: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
    3. Καρακύργιου, Μ., Παναγιωτίδου, Β. (2014). Κλικ στα ελληνικά. Eπίπεδo Β1. Αθήνα: Εκδόσεις Πατάκη
    4. Παθιάκη, Ειρ. et al. (2012). Ελληνικά Β’. Μέθοδος εκµάθησης της ελληνικής ως ξένης γλώσσας. Αθήνα: Εκδόσεις Πατάκη
    5. Αγάθος, Θ. et al. (2008). Ακούστε Ελληνικά. Αθήνα: Εκδόσεις Κέδρος
    Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine
    Predavanja Vežbe DON Studijski i istraživački rad Ostali časovi
    0 4
    Metode izvođenja nastave Aktivno učestvovanje studenata u diskusijama. Interaktivna nastava sa primenom savremenih tehničkih sredstava, izvršavanje predviđenih individualnih i grupnih zadataka itd.
    Ocena znanja (maksimalni broj poena 100)
    Predispitne obaveze Poena Završni ispit Poena
    Aktivnosti u toku predavanja 20 Pismeni ispit 60
    Praktična nastava Usmeni ispit
    Projekti
    Kolokvijumi 20
    Seminari