Navigacija

Važne informacije i kriterijumi

Kriterijumi i rokovi za prijavljivanje učesnika na Međunarodnom naučnom sastanku slavista u Vukove dane

Na osnovu predloga Saveta Međunarodnog slavističkog centra, Nastavno-naučno veće Filološkog fakulteta u decembru usvaja teme Međunarodnog naučnog sastanka slavista u Vukove dane iz oblasti srpskog jezika i književnosti za narednu kalendarsku odnosno tekuću školsku godinu.

  1. Odlukom Saveta i Uprave Međunarodnog slavističkog centra pozivi za učešće na Naučnom simpozijumu sa referatima upućuju se isključivo na ime, i to referentima sa titulom doktora nauka, odnosno naučnim zvanjem docenta, vanrednog ili redovnog profesora.
  2. Učešće sa naučnim saopštenjima omogućeno je i mladim kolegama/koleginicama sa titulom magistra nauka, ali isključivo uz preporuku mentora/referentnog profesora.
  3. Teme se prijavljuju isključivo individualno (ne u koautorstvu).
  4. Savet MSC-a razmatra prijave tema i odlučuje o njihovom prihvatanju.
  5. U Zborniku referata i saopštenja sa Međunarodnog naučnog sastanka slavista u Vukove dane objavljivaće se samo radovi koji nisu ranije štampani i koji zadovolje naučne kriterijume stručne redakcije. Radovi moraju biti javno prezentovani i prodiskutovani na skupu.
  6. OBAVEZNO naznačiti ukoliko je tema koja se prijavljuje za referat sa nekog projekta koji finansira Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja. Ako referat bude prihvaćen, udeo u troškovima objavljivanja rada ide na teret projekta.
  7. Prijave se šalju na formularu (u elektronskoj verziji dostupan na sajtu MSC-a) uz obavezno kraće obrazloženje teme, konvencionalnom odnosno elektronskom poštom na adresu: Međunarodni slavistički centar, Filološki fakultet, Studentski trg 3, 11000 Beograd, Srbija odnosno msc@fil.bg.ac.rs .
  8. Rok za prijavu referata i saopštenja je najkasnije do 1. aprila tekuće kalendarske godine.
  9. Kotizaciju od 50 evra (u dinarskoj protivvrednosti), u skladu sa zahtevima Ministarstva prosvete i nauke koje sufinansira naš međunarodni simpozijum, uplaćuje se na budžetski račun fakulteta: 840-1615660-44, sa svrhom uplate „Kotizacija za učešće na 42.MNSSUVD“. Dokaz o uplati kotizacije (za prihvaćene teme) dostavlja se do početka naučnog skupa (poštom, skenirana elektronskom poštom ili lično) na adresu MSC-a.
  10. Potvrda o prijemu prijave šalje se elektronskom poštom na adresu sa koje je prijava upućena. Konačnu odluku o prihvatanju teme Savet MSC-a donosi najkasnije do 20. juna.
  11. Učesnici SAMI SNOSE TROŠKOVE svoga boravka u Beogradu.