Навигација

Опис предмета

1423057 - Специјалистички курс из јапанске синтаксе просте реченице

Спецификација предмета
НазивСпецијалистички курс из јапанске синтаксе просте реченице
Акроним1423057
Студијски програмЈезик, књижевност, култура
Модулмодул Албански језик, књижевност, култура, модул Бугарски језик, књижевност, култура, модул Јапански језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Руски језик, књижевност, култура, модул Словачки језик, књижевност, култура, модул Украјински језик, књижевност, култура, модул Холандски језик, књижевност, култура, модул Чешки језик, књижевност, култура, модул Шпански језик, хиспанске књижевности, културе
Тип студијаосновне академске студије
Наставник (предавач)
Наставник/сарадник (вежбе)
    Наставник/сарадник (ДОН)
      Број ЕСПБ3.0Статус предметаизборни
      Условљеност другим предметимаПознавање јапанског језика најмање на вишем основном или средњем нивоуОблик условљености
      Циљеви изучавања предметаУпознавање студената са ширим приступом синтакси јапанског језика просте реченице, с посебни оствртом на фунционалност структурних речца и значење предикатских облика. Припремање студената за даљи самостални истраживачки рад и усавршавање знања јапанског језика уз помоћ проблемског приступа и упућивања на неопходну литературу.
      Исходи учења (стечена знања)Очекује се да је студент оспособљен да презентује своје знање и да уме да образложи своје разумевање јапанске реченице. Да може да се користи релевантном литературом ради самосталног истраживања.
      Садржај предмета
      Садржај теоријске наставеСарджај предмета обухвата испитивање питања шта обухвата синтакса просте реченице јапанског језика, као и како се њоме обухваћено знање може применити за даље самостално учење и истраживање јапанског језика.
      Садржај практичне наставеПроблемски приступ конкретним језичким питањима. Читање и тумачење научног текста у вези са задатом темом, посебно на јапанском језику. Презентовање резултата самосталног истраживања из секундарне литературе и сопственог истраживања у писаној и усменој форми.
      Литература
      1. 砂川有里子(1999)(初版1986)。寺村秀夫(企画・編集)。『日本語文法 セルフ・マスターシリーズ2 -する・した・している』。東京:くろしお出版
      2. 益岡隆志、田窪行則(2000)(初版1987)。寺村秀夫(企画・編集)。『日本語文法 セルフ・マスターシリーズ2 -格助詞』。東京:くろしお出版
      3. 庵功雄、清水佳子(2004)(初版2003)。『日本語文法演習 上級 時間を表す表現―テンス・アスペクト』。東京:株式会社スリーエーネットワーク
      4. グループ・ジャマシイ(代表 砂川 有里子)(1998)。『日本語文型辞典』。東京:くろしお出版。
      5. Тричковић, Дивна (2009). Граматичка категорија времена у јапанском језику у поређењу са српским (докторкса теза у штампи)
      Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године
      ПредавањаВежбеДОНСтудијски и истраживачки радОстали часови
      11
      Методе извођења наставеПредавања, интерактивни рад, рад у групама, дискусије, консултације.
      Оцена знања (максимални број поена 100)
      Предиспитне обавезеПоенаЗавршни испитПоена
      Активности у току предавања20Писмени испит50
      Практична настава30Усмени испит
      Пројекти
      Колоквијуми
      Семинари