1423057 - Специјалистички курс из јапанске синтаксе просте реченице
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Специјалистички курс из јапанске синтаксе просте реченице | |||
Акроним | 1423057 | |||
Студијски програм | Језик, књижевност, култура | |||
Модул | модул Албански језик, књижевност, култура, модул Бугарски језик, књижевност, култура, модул Јапански језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Руски језик, књижевност, култура, модул Словачки језик, књижевност, култура, модул Украјински језик, књижевност, култура, модул Холандски језик, књижевност, култура, модул Чешки језик, књижевност, култура, модул Шпански језик, хиспанске књижевности, културе | |||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљеност другим предметима | Познавање јапанског језика најмање на вишем основном или средњем нивоу | Облик условљености | ||
Циљеви изучавања предмета | Упознавање студената са ширим приступом синтакси јапанског језика просте реченице, с посебни оствртом на фунционалност структурних речца и значење предикатских облика. Припремање студената за даљи самостални истраживачки рад и усавршавање знања јапанског језика уз помоћ проблемског приступа и упућивања на неопходну литературу. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Очекује се да је студент оспособљен да презентује своје знање и да уме да образложи своје разумевање јапанске реченице. Да може да се користи релевантном литературом ради самосталног истраживања. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Сарджај предмета обухвата испитивање питања шта обухвата синтакса просте реченице јапанског језика, као и како се њоме обухваћено знање може применити за даље самостално учење и истраживање јапанског језика. | |||
Садржај практичне наставе | Проблемски приступ конкретним језичким питањима. Читање и тумачење научног текста у вези са задатом темом, посебно на јапанском језику. Презентовање резултата самосталног истраживања из секундарне литературе и сопственог истраживања у писаној и усменој форми. | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
1 | 1 | |||
Методе извођења наставе | Предавања, интерактивни рад, рад у групама, дискусије, консултације. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 20 | Писмени испит | 50 | |
Практична настава | 30 | Усмени испит | ||
Пројекти | ||||
Колоквијуми | ||||
Семинари |