1424032 - Савремени кинески језик Г-2
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Савремени кинески језик Г-2 | |||
Акроним | 1424032 | |||
Студијски програм | Језик, књижевност, култура | |||
Модул | модул Албански језик, књижевност, култура, модул Библиотекарство и информатика, модул Библиотекарство и информатика са страним језиком, модул Бугарски језик, књижевност, култура, модул Енглески језик, књижевност, култура, модул Италијански језик, књижевност, култура, модул Кинески језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Немачки језик, књижевност, култура, модул Општа лингвистика са страним језиком, модул Пољски језик, књижевност, култура, модул Румунски језик, књижевност, култура, модул Руски језик, књижевност, култура, модул Словачки језик, књижевност, култура, модул Турски језик, књижевност, култура, модул Украјински језик, књижевност, култура, модул Холандски језик, књижевност, култура, модул Чешки језик, књижевност, култура, модул Шпански језик, хиспанске књижевности, културе | |||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 9.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљеност другим предметима | Одслушан предмет СКЈ Г1. | Облик условљености | ||
Циљеви изучавања предмета | Овладати елементарним појмовима из лексике и граматике кинеског језика. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Овладавање елементарним појмовима кинеског језика. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Предмет Савремени кинески језик Г2 упознаје студенте са комплекснијим реченичним и граматичким конструкцијама кинеског језика, увећава основни вокабулар и број савладаних карактера. Студенти се упознају са могућим начинима изражавања у разговорима на различите теме, као што су: дочек пријатеља, пут у Кину, опис места на коме неко живи, поређење с другим људима итд. Са реченичним моделима као тежиштем, циљ овог предмета јесте да студенти унапреде способност изражавања који је неопходан предуслов за постепени развој способности размишљања на кинеском језику. | |||
Садржај практичне наставе | вежбе | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
1 | 11 | |||
Методе извођења наставе | ||||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 10 | Писмени испит | 30 | |
Практична настава | Усмени испит | 30 | ||
Пројекти | ||||
Колоквијуми | 30 | |||
Семинари |