Navigacija

Opis predmeta

1424032 - Savremeni kineski jezik G-2

Specifikacija predmeta
Naziv Savremeni kineski jezik G-2
Akronim 1424032
Studijski program Jezik, književnost, kultura
Modul modul Albanski jezik, književnost, kultura, modul Bibliotekarstvo i informatika, modul Bibliotekarstvo i informatika sa stranim jezikom, modul Bugarski jezik, književnost, kultura, modul Engleski jezik, književnost, kultura, modul Italijanski jezik, književnost, kultura, modul Kineski jezik, književnost, kultura, modul Mađarski jezik, književnost, kultura, modul Nemački jezik, književnost, kultura, modul Opšta lingvistika sa stranim jezikom, modul Poljski jezik, književnost, kultura, modul Rumunski jezik, književnost, kultura, modul Ruski jezik, književnost, kultura, modul Slovački jezik, književnost, kultura, modul Turski jezik, književnost, kultura, modul Ukrajinski jezik, književnost, kultura, modul Holandski jezik, književnost, kultura, modul Češki jezik, književnost, kultura, modul Španski jezik, hispanske književnosti, kulture
Tip studija osnovne akademske studije
Nastavnik (predavač)
Nastavnik/saradnik (vežbe)
Nastavnik/saradnik (DON)
    Broj ESPB 9.0 Status predmeta izborni
    Uslovljenost drugim predmetima Odslušan predmet SKJ G1. Oblik uslovljenosti
    Ciljevi izučavanja predmeta Ovladati elementarnim pojmovima iz leksike i gramatike kineskog jezika.
    Ishodi učenja (stečena znanja) Ovladavanje elementarnim pojmovima kineskog jezika.
    Sadržaj predmeta
    Sadržaj teorijske nastave Predmet Savremeni kineski jezik G2 upoznaje studente sa kompleksnijim rečeničnim i gramatičkim konstrukcijama kineskog jezika, uvećava osnovni vokabular i broj savladanih karaktera. Studenti se upoznaju sa mogućim načinima izražavanja u razgovorima na različite teme, kao što su: doček prijatelja, put u Kinu, opis mesta na kome neko živi, poređenje s drugim ljudima itd. Sa rečeničnim modelima kao težištem, cilj ovog predmeta jeste da studenti unaprede sposobnost izražavanja koji je neophodan preduslov za postepeni razvoj sposobnosti razmišljanja na kineskom jeziku.
    Sadržaj praktične nastave vežbe
    Literatura
    1. Ma, Đin, Pušić, (2004). Kineski jezik 1. Beograd: Filološki fakultet.
    2. Razić, D., Čeng S.& Hua L. (1983). Kineski jezik 汉语: Osnovi kineske fonetike, ideogramatike, leksikologije, morfologije i sintakse. Beograd: Zavod za udžbenike i nastavna sredstva.
    3. Dai, Liu, Li, Chuji hanyu kouyu I
    Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine
    Predavanja Vežbe DON Studijski i istraživački rad Ostali časovi
    1 11
    Metode izvođenja nastave
    Ocena znanja (maksimalni broj poena 100)
    Predispitne obaveze Poena Završni ispit Poena
    Aktivnosti u toku predavanja 10 Pismeni ispit 30
    Praktična nastava Usmeni ispit 30
    Projekti
    Kolokvijumi 30
    Seminari