1424032 - Savremeni kineski jezik G-2
Specifikacija predmeta | ||||
---|---|---|---|---|
Naziv | Savremeni kineski jezik G-2 | |||
Akronim | 1424032 | |||
Studijski program | Jezik, književnost, kultura | |||
Modul | modul Albanski jezik, književnost, kultura, modul Bibliotekarstvo i informatika, modul Bibliotekarstvo i informatika sa stranim jezikom, modul Bugarski jezik, književnost, kultura, modul Engleski jezik, književnost, kultura, modul Italijanski jezik, književnost, kultura, modul Kineski jezik, književnost, kultura, modul Mađarski jezik, književnost, kultura, modul Nemački jezik, književnost, kultura, modul Opšta lingvistika sa stranim jezikom, modul Poljski jezik, književnost, kultura, modul Rumunski jezik, književnost, kultura, modul Ruski jezik, književnost, kultura, modul Slovački jezik, književnost, kultura, modul Turski jezik, književnost, kultura, modul Ukrajinski jezik, književnost, kultura, modul Holandski jezik, književnost, kultura, modul Češki jezik, književnost, kultura, modul Španski jezik, hispanske književnosti, kulture | |||
Tip studija | osnovne akademske studije | |||
Nastavnik (predavač) | ||||
Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
Broj ESPB | 9.0 | Status predmeta | izborni | |
Uslovljenost drugim predmetima | Odslušan predmet SKJ G1. | Oblik uslovljenosti | ||
Ciljevi izučavanja predmeta | Ovladati elementarnim pojmovima iz leksike i gramatike kineskog jezika. | |||
Ishodi učenja (stečena znanja) | Ovladavanje elementarnim pojmovima kineskog jezika. | |||
Sadržaj predmeta | ||||
Sadržaj teorijske nastave | Predmet Savremeni kineski jezik G2 upoznaje studente sa kompleksnijim rečeničnim i gramatičkim konstrukcijama kineskog jezika, uvećava osnovni vokabular i broj savladanih karaktera. Studenti se upoznaju sa mogućim načinima izražavanja u razgovorima na različite teme, kao što su: doček prijatelja, put u Kinu, opis mesta na kome neko živi, poređenje s drugim ljudima itd. Sa rečeničnim modelima kao težištem, cilj ovog predmeta jeste da studenti unaprede sposobnost izražavanja koji je neophodan preduslov za postepeni razvoj sposobnosti razmišljanja na kineskom jeziku. | |||
Sadržaj praktične nastave | vežbe | |||
Literatura | ||||
| ||||
Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
1 | 11 | |||
Metode izvođenja nastave | ||||
Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
Aktivnosti u toku predavanja | 10 | Pismeni ispit | 30 | |
Praktična nastava | Usmeni ispit | 30 | ||
Projekti | ||||
Kolokvijumi | 30 | |||
Seminari |