2113128 - Италијански разговорни језик 2
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Италијански разговорни језик 2 | |||
Акроним | 2113128 | |||
Студијски програм | Језик, књижевност, култура,Српска књижевност и језик са компаратистиком | |||
Модул | модул Албански језик, књижевност, култура, модул Бугарски језик, књижевност, култура, модул Италијански језик, књижевност, култура, модул Кинески језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Општа лингвистика са страним језиком, модул Украјински језик, књижевност, култура, модул Холандски језик, књижевност, култура, модул Шпански језик, хиспанске књижевности и културе | |||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљеност другим предметима | Да би могао да полаже испит из Италијанског разговорног језика 2, студент мора имати положен испит из предмета Италијански разговорни језик 1. | Облик условљености | ||
Циљеви изучавања предмета | Циљ овог предмета јесте стицање напредних знања о структури и специфичним обележјима италијанског разговорног језика. Кроз мултидимензионалан теоријски приступ студенту се предочавају одабране специфичне одлике говорног диксурса на различим нивоима језичке анализе (лексичком, морфолошком и др.), с посебним освртом на синтаксичке, текстуалне и прагматичке структуре италијанског језика. | |||
Исходи учења (стечена знања) | Студент ће стећи основна знања о специфичним одликама италијанског разговорног језика и оспособиће се за њихову примену у реалној језичкој употреби, проучавању и подучавању језика. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Специфичне одлике италијанског разговорног језика на фонетском, лексичком, морфолошком, синтаксичком и прагматичком нивоу. Употреба глаголских времена и начина у разговорном језику. Поливалентно che, дислокације, „расцепљене реченице“. Кохезија и дискурсни маркери. Говорни и писани корпуси првог и другог језика. Дидактика разговорног језика. | |||
Садржај практичне наставе | Истраживачки рад кроз примену стечених теоријских знања. | |||
Литература | ||||
| ||||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
2 | ||||
Методе извођења наставе | Предавања, дискусије, самосталан рад, рад у групи. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | Писмени испит | |||
Практична настава | Усмени испит | 70 | ||
Пројекти | ||||
Колоквијуми | 30 | |||
Семинари |