2113128 - Italijanski razgovorni jezik 2
Specifikacija predmeta | ||||
---|---|---|---|---|
Naziv | Italijanski razgovorni jezik 2 | |||
Akronim | 2113128 | |||
Studijski program | Jezik, književnost, kultura,Srpska književnost i jezik sa komparatistikom | |||
Modul | modul Albanski jezik, književnost, kultura, modul Bugarski jezik, književnost, kultura, modul Italijanski jezik, književnost, kultura, modul Kineski jezik, književnost, kultura, modul Mađarski jezik, književnost, kultura, modul Opšta lingvistika sa stranim jezikom, modul Ukrajinski jezik, književnost, kultura, modul Holandski jezik, književnost, kultura, modul Španski jezik, hispanske književnosti i kulture | |||
Tip studija | osnovne akademske studije | |||
Nastavnik (predavač) | ||||
Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
Broj ESPB | 3.0 | Status predmeta | izborni | |
Uslovljenost drugim predmetima | Da bi mogao da polaže ispit iz Italijanskog razgovornog jezika 2, student mora imati položen ispit iz predmeta Italijanski razgovorni jezik 1. | Oblik uslovljenosti | ||
Ciljevi izučavanja predmeta | Cilj ovog predmeta jeste sticanje naprednih znanja o strukturi i specifičnim obeležjima italijanskog razgovornog jezika. Kroz multidimenzionalan teorijski pristup studentu se predočavaju odabrane specifične odlike govornog diksursa na različim nivoima jezičke analize (leksičkom, morfološkom i dr.), s posebnim osvrtom na sintaksičke, tekstualne i pragmatičke strukture italijanskog jezika. | |||
Ishodi učenja (stečena znanja) | Student će steći osnovna znanja o specifičnim odlikama italijanskog razgovornog jezika i osposobiće se za njihovu primenu u realnoj jezičkoj upotrebi, proučavanju i podučavanju jezika. | |||
Sadržaj predmeta | ||||
Sadržaj teorijske nastave | Specifične odlike italijanskog razgovornog jezika na fonetskom, leksičkom, morfološkom, sintaksičkom i pragmatičkom nivou. Upotreba glagolskih vremena i načina u razgovornom jeziku. Polivalentno che, dislokacije, „rascepljene rečenice“. Kohezija i diskursni markeri. Govorni i pisani korpusi prvog i drugog jezika. Didaktika razgovornog jezika. | |||
Sadržaj praktične nastave | Istraživački rad kroz primenu stečenih teorijskih znanja. | |||
Literatura | ||||
| ||||
Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
2 | ||||
Metode izvođenja nastave | Predavanja, diskusije, samostalan rad, rad u grupi. | |||
Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
Aktivnosti u toku predavanja | Pismeni ispit | |||
Praktična nastava | Usmeni ispit | 70 | ||
Projekti | ||||
Kolokvijumi | 30 | |||
Seminari |