Навигација

Опис предмета

2113333 - Савремени италијански језик П-3 (ниво А2.1)

Спецификација предмета
НазивСавремени италијански језик П-3 (ниво А2.1)
Акроним2113333
Студијски програмЈезик, књижевност, култура,Српска књижевност и језик,Српска књижевност и језик са компаратистиком,Српски језик и књижевност
Модулмодул Албански језик, књижевност, култура, модул Библиотекарство и информатика, модул Бугарски језик, књижевност, култура, модул Грчки језик, књижевност, култура, модул Енглески језик, књижевност, култура, модул Италијански језик, књижевност, култура, модул Јапански језик, књижевност, култура, модул Кинески језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Немачки језик, књижевност, култура, модул Општа књижевност и теорија књижевности, модул Општа лингвистика са страним језиком, модул Пољски језик, књижевност, култура, модул Румунски језик, књижевност, култура, модул Руски језик, књижевност, култура, модул Скандинавски језик, књижевност, култура, модул Словачки језик, књижевност, култура, модул Украјински језик, књижевност, култура, модул Француски језик, књижевност, култура, модул Холандски језик, књижевност, култура, модул Чешки језик, књижевност, култура, модул Шпански језик, хиспанске књижевности и културе, Српски језик и књижевност - филологија и лингвистика, Српски језик и књижевност - филологија и настава
Тип студијаосновне академске студије
Наставник (предавач)
Наставник/сарадник (вежбе)
Наставник/сарадник (ДОН)
    Број ЕСПБ3.0Статус предметаизборни
    Условљеност другим предметимаСавремени италијански језик П-2Облик условљености
    Циљеви изучавања предметаОвладавање језичким и комуникативним компетенцијама нивоа Б1.1 Заједничког европског референтног оквира, упознавање са новим морфолошким категоријама и даље развијање језичких компетенција (читање, разумевање и говор)
    Исходи учења (стечена знања)По завршетку овог нивоа студент је у стању да разуме конструисани писани текст на италијанском језику предвиђен нивоом Б1.1, као и једноставније дијалошке и монолошке текстове. Студент може да разуме снимљене поруке и упозорења, да пронађе жељену информацију, да учествује у разговорима веѕаним за свакодневне теме као и да пружи и тражи одређене информације и објашњења.
    Садржај предмета
    Садржај теоријске наставеТеоријска настава обухвата упознавање студената са техникама за усвајање лексике, писану и усмену продукцију, анализу текста, разумевање писаног и усменог текста, издвајање општих и одређених информација и слично. Студенти се упознају и са одређеним аспектима италијанске културе, друштва и свакодневног живота.
    Садржај практичне наставеВежбе поступно прате дидактичке јединице и наставни материјал који служи развијању језичке вештине усмене продукције (укључујући и способност интеракције), и вештине разумевања текстова различите природе кроз активности читања и слушања са провером разумевања. Избор текстова је усклађен са потребама студената и циљевима наставе. Програм предвиђа једну проверу знања а она формом одговара завршном писменом испиту (слушање текста са провером разумевања, диктат, граматички тест, писана продукција).
    Литература
    1. Chiuchiù Angelo, Minciarelli Fausto, Silvestrini Marcello (2010), In italiano 2. Guerra edizioni, Perugia; Moderc Saša (2015), Gramatika italijanskog jezika za osnovnu školu. Zavod za udžbenike, Beograd; Balì Maria, Ziglio Luciana (2015), Nuovo Espresso 3. Alma Edizioni, Firenze; Gatti Fabia, Peyronel Stella (2006), Grammatica in contesto. Strutture e temi di italiano per stranieri. Loescher Editore, Torino
    Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године
    ПредавањаВежбеДОНСтудијски и истраживачки радОстали часови
    13
    Методе извођења наставеИнтерактивна настава, предавања, дискусије, раду у групама, групни пројекти на часу.
    Оцена знања (максимални број поена 100)
    Предиспитне обавезеПоенаЗавршни испитПоена
    Активности у току предавањаПисмени испит40
    Практична настава10Усмени испит30
    Пројекти
    Колоквијуми20
    Семинари