2113334 - Савремени италијански језик П-4 (ниво А2.2)
Спецификација предмета | ||||
---|---|---|---|---|
Назив | Савремени италијански језик П-4 (ниво А2.2) | |||
Акроним | 2113334 | |||
Студијски програм | Језик, књижевност, култура,Српска књижевност и језик,Српски језик и књижевност | |||
Модул | модул Албански језик, књижевност, култура, модул Библиотекарство и информатика, модул Бугарски језик, књижевност, култура, модул Грчки језик, књижевност, култура, модул Енглески језик, књижевност, култура, модул Италијански језик, књижевност, култура, модул Јапански језик, књижевност, култура, модул Кинески језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Немачки језик, књижевност, култура, модул Општа књижевност и теорија књижевности, модул Општа лингвистика са страним језиком, модул Пољски језик, књижевност, култура, модул Румунски језик, књижевност, култура, модул Руски језик, књижевност, култура, модул Скандинавски језик, књижевност, култура, модул Словачки језик, књижевност, култура, модул Украјински језик, књижевност, култура, модул Француски језик, књижевност, култура, модул Холандски језик, књижевност, култура, модул Чешки језик, књижевност, култура, модул Шпански језик, хиспанске књижевности и културе, Српски језик и књижевност - филологија и лингвистика, Српски језик и књижевност - филологија и настава | |||
Тип студија | основне академске студије | |||
Наставник (предавач) | ||||
Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни | |
Условљеност другим предметима | Савремени италијански језик П-3 | Облик условљености | ||
Циљеви изучавања предмета | Овладавање језичким и комуникативним компетенцијама нивоа Б1.2 Заједничког европског референтног оквира, упознавaње са новим морфолошким категоријама и даље развијање језичких компетенција (читање, разумевање и говор) | |||
Исходи учења (стечена знања) | По завршетку овог нивоа студент је у стању да разуме конструисани писани текст на италијанском језику предвиђен нивоом Б1.2. Студент може: да усмено излаже о познатој теми у вези са студијама и интересовањима и слично, да води кратке и једноставне белешке и поруке, да попуни упитник и састави радну биографију, да опише неки догађај, радње из прошлости и лична искуства, да напише приватно писмо, започне и заврши формално писмо. | |||
Садржај предмета | ||||
Садржај теоријске наставе | Теоријска настава обухвата упознавање студената са техникама за усвајање лексике, писану и усмену продукцију, анализу текста, разумевање писаног и усменог текста, издвајање општих и одређених информација и слично. Студенти се упознају и са одређеним аспектима италијанске културе, друштва и свакодневног живота. | |||
Садржај практичне наставе | Вежбе поступно прате дидактичке јединице и наставни материјал који служи развијању језичке вештине усмене продукције (укључујући и способност интеракције), и вештине разумевања текстова различите природе кроз активности читања и слушања са провером разумевања. Избор текстова је усклађен са потребама студената и циљевима наставе. Програм предвиђа једну проверу знања а она формом одговара завршном писменом испиту (слушање текста са провером разумевања, диктат, граматички тест, писана продукција).Завршни усмени испит предвиђа проверу нивоа способности усмене комуникације. | |||
Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
1 | 3 | |||
Методе извођења наставе | Интерактивна настава, предавања, дискусије, раду у групама, групни пројекти на часу. | |||
Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Активности у току предавања | 10 | Писмени испит | 50 | |
Практична настава | Усмени испит | 20 | ||
Пројекти | ||||
Колоквијуми | 20 | |||
Семинари |