2114034 - Савремени француски језик Г-4
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Савремени француски језик Г-4 | |||
| Акроним | 2114034 | |||
| Студијски програм | Језик, књижевност, култура | |||
| Модул | модул Општа лингвистика са страним језиком, модул Француски језик, књижевност, култура | |||
| Тип студија | основне академске студије | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 6.0 | Статус предмета | изборни | |
| Условљеност другим предметима | Услов за полагање: положен испит из предмета Савремени француски језик Г-3. | Облик условљености | ||
| Циљеви изучавања предмета | Систематско и континуирано развијање рецептивних и продуктивних језичких вештина до нивоа Б1.2 Заједничког европског референтног оквира за језике. Усавршавање међукултурнe комуникативнe компетенцијe и продубљивање знања из граматике и лексике француског језика, с циљем трајног усвајања и практичног примењивања. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Након одслушаног и савладаног предмета, студент разуме суштину сложенијих конкретних или апстрактних текстова и излагања. Сналази се у већини очекиваних ситуација током путовања на говорно подручје француског језика и спонтано учествује у разговорима на теме из свакодневног живота и од личног интереса. Уме саставити једноставан кохерентан текст на теме које га се блиско дотичу те једноставна писма. Уме сажето у писменој или усменој форми образложити основне друштвене, политичке и историјске појаве, своје ставове и планове, као и описати доживљаје, догађаје, снове, наде и амбиције. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Граматички и лексички садржаји у складу с нивоом Б1.2 Заједничког европског референтног оквира за језике. | |||
| Садржај практичне наставе | Развој свих језичких вештина (разумевање писаног текста, разумевање на слух, писана и говорна производња) у мери која одговара нивоу Б1.2 Заједничког европског референтног оквира за језике. Увежбавање лексике и граматике у складу с нивоом Б1.2. Континуирана провера пређеног градива кроз обављање индивидуалних задатака и задатака у пару односно групи, спровођење индивидуалних и групних пројеката и решавање тестова. | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 1 | 7 | |||
| Методе извођења наставе | Предавања и вежбе с ослонцем на комуникативном приступу. Консултације. | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 30 | Писмени испит | 55 | |
| Практична настава | Усмени испит | 15 | ||
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | ||||
| Семинари | ||||
