2125026 - Албански језик 6
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Албански језик 6 | |||
| Акроним | 2125026 | |||
| Студијски програм | Језик, књижевност, култура | |||
| Модул | модул Албански језик, књижевност, култура | |||
| Тип студија | основне академске студије | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 3.0 | Статус предмета | изборни | |
| Условљеност другим предметима | Испуњене предистпитне обавезе из предмета Албански језик 5 | Облик условљености | ||
| Циљеви изучавања предмета | Стицање целовите слике и основних знања о синтакси албанског језика. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Студент стиче шири увид у појмовни апарат синтаксе албанског језика. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | 1. Зависни реченични чланови. 2. Шта су зависни реченични чланови? 3. Класификација других реченичних чланова. 4. Одредбе. Атрибутивна одредба (по композицији, правцу, спајању). 5. Атрибутивна одредба (по спајању). Апозиција; вежбања. 6. Објекат. Прави објекат; вежбања. 7. Неправи објекат. Неправи објекат без предлога; вежбања. 8. Записивање објекта са краћим облицима, вежбања. 9. Неправи објекат. Неправи објекат са предлогом; вежбања. 10. Прилошка одредба: за место и време; вежбања. 11. Прилошка одредба: за узрок и циљ; вeжбања. 12. Прилошка одредба: за начин и количину; вежбања. 13. Именски део предиката; уз глагол; вежбања. 14. Именски део предиката; уз придев; вежбања. 15. Именски део предиката; уз глаголску именицу; вежбања. | |||
| Садржај практичне наставе | Кратка рекапитулација усвојених теоријских знања током предавања. Продубљивање основних појмова путем анализе аутентичног језичког материјала. Излагање студената и дискусије о резултатима. | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 1 | 1 | |||
| Методе извођења наставе | 1.Интерактивна предавања са активним учешћем студената и перманентно развијање дискусије. 2.Вежбе које се састоје у концизном обнављању основних појмова синтаксе.. Активан, проблемски оријентисан, аналитички и критички приступ аутентичном језичком материјалу. 3. Усмено излагање студената. | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 10 | Писмени испит | 40 | |
| Практична настава | Усмени испит | 30 | ||
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | 20 | |||
| Семинари | ||||
