21Д14001 - Аутобиографија и учење/настава страног језика
| Спецификација предмета | ||||
|---|---|---|---|---|
| Назив | Аутобиографија и учење/настава страног језика | |||
| Акроним | 21Д14001 | |||
| Студијски програм | Језик, књижевност, култура | |||
| Модул | модул Језик, модул Књижевност, модул Култура, модул Српска књижевност, модул Српски језик | |||
| Тип студија | докторске академске студије | |||
| Наставник (предавач) | ||||
| Наставник/сарадник (вежбе) | ||||
| Наставник/сарадник (ДОН) | ||||
| Број ЕСПБ | 9.0 | Статус предмета | изборни | |
| Условљеност другим предметима | Облик условљености | |||
| Циљеви изучавања предмета | Упознавање студената са предностима коришћења аутобиографских (књижевних) текстова у учењу/настави страног језика. Увођење у основне појмове интеркултурног и рефлексивног приступа. Подстицање студената да проширују већ стечена теоријска и практична знања о методама и техникама држања наставе страног језика. | |||
| Исходи учења (стечена знања) | Докторанд стиче теоријска знања и уме да их примени у самосталном истраживачком, као и у практичном раду - уме да осмисли и одржи час страног језика са (интер)културним садржајима и напише детаљну припрему за тај час. | |||
| Садржај предмета | ||||
| Садржај теоријске наставе | Књижевност у настави страног језика и писци који пишу на страном/француском језику. Интеркултурни приступ. Стратегије и инструменти за самопосматрање и самовредновање. Језичке биографије. Дневник учења (рада). Портфолио учења. Портфолио професионалног развоја. Подсећање на структуру часа засновану на принципима комуникативног и акционог приступа. | |||
| Садржај практичне наставе | Писање детаљног плана часа чији је циљ развијање интеркултурне компетенције. Семинарски рад. Усмена презентација на часу. Писање дневника рада праћено дискусијом на часу. | |||
| Литература | ||||
| ||||
| Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године | ||||
| Предавања | Вежбе | ДОН | Студијски и истраживачки рад | Остали часови |
| 4 | ||||
| Методе извођења наставе | Метода предавања и активне методе (симулација, дискусија, пракса, „обрнута настава“ и сл.) | |||
| Оцена знања (максимални број поена 100) | ||||
| Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
| Активности у току предавања | 10 | Писмени испит | ||
| Практична настава | 15 | Усмени испит | 30 | |
| Пројекти | ||||
| Колоквијуми | ||||
| Семинари | 45 | |||
