21D14001 - Autobiografija i učenje/nastava stranog jezika
| Specifikacija predmeta | ||||
|---|---|---|---|---|
| Naziv | Autobiografija i učenje/nastava stranog jezika | |||
| Akronim | 21D14001 | |||
| Studijski program | Jezik, književnost, kultura | |||
| Modul | modul Jezik, modul Književnost, modul Kultura, modul Srpska književnost, modul Srpski jezik | |||
| Tip studija | doktorske akademske studije | |||
| Nastavnik (predavač) | ||||
| Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
| Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
| Broj ESPB | 9.0 | Status predmeta | izborni | |
| Uslovljenost drugim predmetima | Oblik uslovljenosti | |||
| Ciljevi izučavanja predmeta | Upoznavanje studenata sa prednostima korišćenja autobiografskih (književnih) tekstova u učenju/nastavi stranog jezika. Uvođenje u osnovne pojmove interkulturnog i refleksivnog pristupa. Podsticanje studenata da proširuju već stečena teorijska i praktična znanja o metodama i tehnikama držanja nastave stranog jezika. | |||
| Ishodi učenja (stečena znanja) | Doktorand stiče teorijska znanja i ume da ih primeni u samostalnom istraživačkom, kao i u praktičnom radu - ume da osmisli i održi čas stranog jezika sa (inter)kulturnim sadržajima i napiše detaljnu pripremu za taj čas. | |||
| Sadržaj predmeta | ||||
| Sadržaj teorijske nastave | Književnost u nastavi stranog jezika i pisci koji pišu na stranom/francuskom jeziku. Interkulturni pristup. Strategije i instrumenti za samoposmatranje i samovrednovanje. Jezičke biografije. Dnevnik učenja (rada). Portfolio učenja. Portfolio profesionalnog razvoja. Podsećanje na strukturu časa zasnovanu na principima komunikativnog i akcionog pristupa. | |||
| Sadržaj praktične nastave | Pisanje detaljnog plana časa čiji je cilj razvijanje interkulturne kompetencije. Seminarski rad. Usmena prezentacija na času. Pisanje dnevnika rada praćeno diskusijom na času. | |||
| Literatura | ||||
| ||||
| Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
| Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
| 4 | ||||
| Metode izvođenja nastave | Metoda predavanja i aktivne metode (simulacija, diskusija, praksa, „obrnuta nastava“ i sl.) | |||
| Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
| Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
| Aktivnosti u toku predavanja | 10 | Pismeni ispit | ||
| Praktična nastava | 15 | Usmeni ispit | 30 | |
| Projekti | ||||
| Kolokvijumi | ||||
| Seminari | 45 | |||
