Назив | Италијански као страни језик |
---|
Акроним | 21М13007 |
---|
Студијски програм | Библиотекарство и информатика,Језик, књижевност, култура |
---|
Модул | модул Англистика, модул Иберијске студије, модул Италијански језик, књижевност и култура, модул Језик и лингвистика, модул Књижевност и култура, модул Комуникација, медији и култура, модул Настава страних језика, модул Оријенталне студије, модул Романистика, модул Славистика |
---|
Тип студија | мастер академске студије |
---|
Наставник (предавач) | |
---|
Наставник/сарадник (вежбе) | |
---|
Наставник/сарадник (ДОН) | |
---|
Број ЕСПБ | 6.0 | Статус предмета | обавезан |
---|
Условљеност другим предметима | | Облик условљености | |
---|
Циљеви изучавања предмета | Циљ предмета јесте стицање напреедних знања о процесу учења италијанског језика као страног, као и оспособљавање студената за њихову практичну примену у настави. Кроз интердисциплинаран, теоријски и практичан приступ студенту се предочавају како општи појмови из предметне области, с посебним освртом на стратегије и дидактичке технике, тако и одабрани специфични аспекти процеса учења и наставе италијанског језика. |
---|
Исходи учења (стечена знања) | Студент стиче напредна знања о општим и специфичним карактеристикама процеса учења и наставе италијанског као страног језика и оспособљава за њихову примену у реалној језичкој употреби, подучавању и проучавању језика. |
---|
Садржај теоријске наставе | Основни и напредни појмовни, глотодидактички апарат. Компоненте комуникативне компетенције. Развој рецептивних, продуктивних и других језичких вештина. Анализа потреба, екстерних и интерних фактора у учењу (input, output и др.). Нивои језичке компетенције и иновације у примени Заједничког европског оквира. Оперативни глотодидактички модели (наставна јединица, силабус, програм и др.). Избор дидактичких материјала. Репертоар дидактичких техника. Примена технологија у настави. Анализа грешака србофоних ученика (фонетски, ортографски, лексички, морфолошки, синтаксички, прагматички ниво). Евалуација и тестирање. Час италијанског као страног језика. |
---|
Садржај практичне наставе | Интерактивна настава, дискусија, самосталан рад изван учионице итд. Истраживачки рад уз примену стечених теоријских знања. |
---|