Навигација

Опис предмета

2115051 - Увод у академско писање за хиспанисте 1

Спецификација предмета
НазивУвод у академско писање за хиспанисте 1
Акроним2115051
Студијски програмЈезик, књижевност, култура
Модулмодул Албански језик, књижевност, култура, модул Арапски језик, књижевност, култура, модул Јапански језик, књижевност, култура, модул Кинески језик, књижевност, култура, модул Мађарски језик, књижевност, култура, модул Румунски језик, књижевност, култура, модул Турски језик, књижевност, култура, модул Холандски језик, књижевност, култура, модул Шпански језик, хиспанске књижевности и културе
Тип студијаосновне академске студије
Наставник (предавач)
Наставник/сарадник (вежбе)
    Наставник/сарадник (ДОН)
      Број ЕСПБ3.0Статус предметаизборни
      Условљеност другим предметима/Облик условљености
      Циљеви изучавања предметаУпознавање с основним принципима академске писмености. Развој компетенција за самостално читање и тумачење (академских) текстова. Унапређивање критичког приступа у академском раду.
      Исходи учења (стечена знања)Студент чита и пише различите врсте (академских) текстова. Препознаје главну идеју, тему и секундарне идеје текста, идентификује кључне речи. Успешно препознаје елементе којима се постиже кохеренција и кохезија текста и примењује их у писању властитих краћих академских текстова. Разматра основне принципе етичности у писању академских радова и развија критичко мишљење.
      Садржај предмета
      Садржај теоријске наставеРазличити облици читања текста; глобално, селективно и детаљно читање. Интенционалност, кохеренција и кохезија текста. Кључне речи, резиме и (критички) коментар.
      Садржај практичне наставеПримена теоријских постулата у практичном раду.
      Литература
      1. Filipović, J., A. Kuzmanović, M. Andrijević. 2002. Priručnik iz akademskog pisanja: Uputstva i sugestije za izradu seminarskih/ naučnih/ stručnih radova. Katedra za iberijske studije, Filološki fakultet, Univerzitet u Beogradu.
      2. MLA handbook for writers of research papers. 2009. New York: Modern Laguage Association of America.
      3. Muñoz-Basols, J., Y. Pérez Sinusía, M. David. 2012. Developing writing skills in Spanish. London/New York: Routledge.
      Број часова активне наставе недељно током семестра/триместра/године
      ПредавањаВежбеДОНСтудијски и истраживачки радОстали часови
      2
      Методе извођења наставеИнтерактивно-комуникативни, рад на пројекту.
      Оцена знања (максимални број поена 100)
      Предиспитне обавезеПоенаЗавршни испитПоена
      Активности у току предавања10Писмени испит20
      Практична настава10Усмени испит40
      Пројекти
      Колоквијуми20
      Семинари