Modul |
modul Albanski jezik, književnost, kultura, modul Arapski jezik, književnost, kultura, modul Bibliotekarstvo i informatika, modul Bibliotekarstvo i informatika sa stranim jezikom, modul Bugarski jezik, književnost, kultura, modul Grčki jezik, književnost, kultura, modul Engleski jezik, književnost, kultura, modul Italijanski jezik, književnost, kultura, modul Kineski jezik, književnost, kultura, modul Mađarski jezik, književnost, kultura, modul Nemački jezik, književnost, kultura, modul Opšta književnost i teorija književnosti, modul Opšta lingvistika sa stranim jezikom, modul Poljski jezik, književnost, kultura, modul Rumunski jezik, književnost, kultura, modul Ruski jezik, književnost, kultura, modul Skandinavski jezici, književnosti, kulture, modul Slovački jezik, književnost, kultura, modul Ukrajinski jezik, književnost, kultura, modul Francuski jezik, književnost, kultura, modul Holandski jezik, književnost, kultura, modul Češki jezik, književnost, kultura, modul Španski jezik, hispanske književnosti, kulture |
Ishodi učenja (stečena znanja) |
Student razume: reči i izraze koji se odnose na njega, na okruženje, na svakodnevne potrebe, na područja ličnog interesovanja; jednostavna uputstva, dijaloge/monologe na teme iz svakodnevnog života, izvornog govornika kada govori razgovetno o poznatim i svakodnevnim temama, opštu temu vesti i sl; uobičajena i očekivana javna obaveštenja, informacije i propise, kratka privatna pisma, kratke novinske članke o poznatoj temi; učestvuje u interakciji u poznatim situacijama i o poznatim temama, iskazuje dopadanje/nedopadanje, slaganje/neslaganje i sl; daje kratke opise ljudi, mesta, svojih i tuđih aktivnosti, događaja; piše poruke, beleške, kratko privatno pismo, opise događaja i ličnog iskustva; samostalno utvrđuje, sistematizuje i po potrebi proširuje jezičku građu; koristi priručnike, dopunske materijale, prati medije; procenjuje nivo svog znanja, postavlja ciljeve daljeg učenja i planira sledeće korake u usavršavanju. |