1420023 - Morfosintaksa arapskog jezika 1
| Specifikacija predmeta | ||||
|---|---|---|---|---|
| Naziv | Morfosintaksa arapskog jezika 1 | |||
| Akronim | 1420023 | |||
| Studijski program | Jezik, književnost, kultura | |||
| Modul | modul Arapski jezik, književnost, kultura, modul Bibliotekarstvo i informatika, modul Japanski jezik, književnost, kultura, modul Kineski jezik, književnost, kultura, modul Opšta lingvistika sa stranim jezikom, modul Poljski jezik, književnost, kultura, modul Turski jezik, književnost, kultura | |||
| Tip studija | osnovne akademske studije | |||
| Nastavnik (predavač) | ||||
| Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
| Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
| Broj ESPB | 6.0 | Status predmeta | izborni | |
| Uslovljenost drugim predmetima | Upisana tekuća godina studija. Odrađene predispitne obaveze. | Oblik uslovljenosti | ||
| Ciljevi izučavanja predmeta | Student će steći i razvijati gramatičke-morfosintaksičke kompetencije. | |||
| Ishodi učenja (stečena znanja) | Student će moći da razume i čita nevokalizovane tekstove i proizvodi duže složene rečenice. | |||
| Sadržaj predmeta | ||||
| Sadržaj teorijske nastave | Vrste brojeva: razlomci; distributivni brojevi; multiplikativni brojevi; priloški brojevi. Glagoli «kana» i «lajsa». Pasiv. Vokativ. Glagolski načini: konjunktiv, jusiv, imperativ, adhortativ, prohibitiv. Izrične rečenice. Namerne rečenice. Modalni glagoli. | |||
| Sadržaj praktične nastave | Vežbe. | |||
| Literatura | ||||
| ||||
| Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
| Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
| 2 | 2 | |||
| Metode izvođenja nastave | Predavanja - gramatika u kontekstu; vežbe namenjene sticanju morfoloških kompetencija. | |||
| Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
| Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
| Aktivnosti u toku predavanja | Pismeni ispit | 60 | ||
| Praktična nastava | 10 | Usmeni ispit | ||
| Projekti | ||||
| Kolokvijumi | 30 | |||
| Seminari | ||||
