2109057 - Kreiranje vežbi u nastavi stranih jezika
Specifikacija predmeta | ||||
---|---|---|---|---|
Naziv | Kreiranje vežbi u nastavi stranih jezika | |||
Akronim | 2109057 | |||
Studijski program | Jezik, književnost, kultura | |||
Modul | modul Albanski jezik, književnost, kultura, modul Arapski jezik, književnost, kultura, modul Bibliotekarstvo i informatika, modul Bugarski jezik, književnost, kultura, modul Japanski jezik, književnost, kultura, modul Kineski jezik, književnost, kultura, modul Mađarski jezik, književnost, kultura, modul Poljski jezik, književnost, kultura, modul Rumunski jezik, književnost, kultura, modul Ruski jezik, književnost, kultura, modul Slovački jezik, književnost, kultura, modul Ukrajinski jezik, književnost, kultura, modul Holandski jezik, književnost, kultura, modul Češki jezik, književnost, kultura, modul Španski jezik, hispanske književnosti i kulture | |||
Tip studija | osnovne akademske studije | |||
Nastavnik (predavač) | ||||
Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
Broj ESPB | 3.0 | Status predmeta | izborni | |
Uslovljenost drugim predmetima | Oblik uslovljenosti | |||
Ciljevi izučavanja predmeta | Upoznavanje sa vidovima govorne delatnosti (jezičkim kompetencijama) i sticanje znanja i umenja u podučavanju određenih vidova govorne delatnosti, sa posebnim akcentom na kreiranje zadataka. Ovladavanje podučavanjem aspekata stranih jezika u srpskog govornoj sredini, sa posebnim akcentom na nastavu fonetike sa prozodijom, gramatike i leksike. Upoznavanje sa testiranjem u nastavi stranih jezika. Dodatno razvijanje veštine pisanja zadataka i nastavnih planova. | |||
Ishodi učenja (stečena znanja) | Student objašnjava i opisuje govornu delatnost kao objekt podučavanja, analizira i poredi receptivne i produktivne vidove govorne delatnosti. Student primenjuje stečeno znanje prilikom kreiranja zadataka. Student kreira zadatake i nastavne planove u skladu sa osobenostima ciljne grupe. Detaljno objašnjava odabir određene tehnike ili tipa zadatka prilikom obučavanja fonetike, leksike ili gramatike stranog jezika. Opisuje i objašnjava standardne testove koji se primenjuju u nastavi stranih jezika. | |||
Sadržaj predmeta | ||||
Sadržaj teorijske nastave | Podučavanje vidova govorne delatnosti (jezičkih kompetencija). Govorna delatnost (opšti pregled). Usmeno izražavanje. Pisano izražavanje. Razumevanje pročitanog. Razumevanje govora. Medijacija. Podučavanje aspekata stranih jezika u srpskoj govornoj sredini. Nastava fonetike sa prozodijom. Nastava gramatike. Nastava leksike. Testiranje u nastavi stranih jezika. | |||
Sadržaj praktične nastave | Vežbe. Diskusija. Kreiranje zadataka kroz rad u grupama, samostalan rad. | |||
Literatura | ||||
| ||||
Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
2 | ||||
Metode izvođenja nastave | Predavanja, razgovori, diskusije, grupni i samostalan rad (kreiranje zadataka, pisanje nastavnih planova). | |||
Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
Aktivnosti u toku predavanja | 10 | Pismeni ispit | ||
Praktična nastava | 50 | Usmeni ispit | 40 | |
Projekti | ||||
Kolokvijumi | ||||
Seminari |