2111055 - Češki putopis 1
Specifikacija predmeta | ||||
---|---|---|---|---|
Naziv | Češki putopis 1 | |||
Akronim | 2111055 | |||
Studijski program | Jezik, književnost, kultura | |||
Modul | modul Albanski jezik, književnost, kultura, modul Arapski jezik, književnost, kultura, modul Bibliotekarstvo i informatika, modul Bugarski jezik, književnost, kultura, modul Japanski jezik, književnost, kultura, modul Kineski jezik, književnost, kultura, modul Mađarski jezik, književnost, kultura, modul Poljski jezik, književnost, kultura, modul Rumunski jezik, književnost, kultura, modul Ruski jezik, književnost, kultura, modul Slovački jezik, književnost, kultura, modul Ukrajinski jezik, književnost, kultura, modul Holandski jezik, književnost, kultura, modul Češki jezik, književnost, kultura, modul Španski jezik, hispanske književnosti i kulture | |||
Tip studija | osnovne akademske studije | |||
Nastavnik (predavač) | ||||
Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
Broj ESPB | 3.0 | Status predmeta | izborni | |
Uslovljenost drugim predmetima | Poznavanje češkog jezika. | Oblik uslovljenosti | ||
Ciljevi izučavanja predmeta | Sticanje znanja o književno-istorijskom razvoju putopisnog žanra u češkoj književnosti 19. veka. Poznavanje i prepoznavanje odlika žanra, upoznavanje sa teorijom putopisnog žanra. Poznavanje značajnih autora i dela češke putopisne književnosti ovog perioda. | |||
Ishodi učenja (stečena znanja) | Student poznaje žanrovske karakteristike i vrste putopisa na primeru dela čeških autora 19. veka. Sposoban je da poredi razvoj srpskog i češkog književnog putopisa. U stanju je da interpretira i analizira putopisna dela. Poznaje odlike preporodnog, romantičarskog i realističkog književnog putopisa. | |||
Sadržaj predmeta | ||||
Sadržaj teorijske nastave | Hronološki pregled razvoja putopisnog žanra u češkoj književnosti 19. veka. Razvojne karakteristike žanra. Preporodni, sentimentalni, romantičarski putopisi. Realistički i žurnalistički putopisi. Imagološki pristup u analizi čeških književnih putopisa. Poređenje čeških i srpskih putopisa 19. veka. | |||
Sadržaj praktične nastave | Analiza i interpretacija putopisnih dela, diskusija, interaktivna nastava. | |||
Literatura | ||||
| ||||
Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
2 | ||||
Metode izvođenja nastave | Predavanja, diskusije, interaktivna nastava, usmeno izlaganje analize pročitanog dela, izrada eseja, samostalni rad. | |||
Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
Aktivnosti u toku predavanja | 10 | Pismeni ispit | ||
Praktična nastava | 20 | Usmeni ispit | 50 | |
Projekti | ||||
Kolokvijumi | ||||
Seminari | 20 |