2120432 - Osnovi persijskog jezika P-2
Specifikacija predmeta | ||||
---|---|---|---|---|
Naziv | Osnovi persijskog jezika P-2 | |||
Akronim | 2120432 | |||
Studijski program | Jezik, književnost, kultura,Srpska književnost i jezik,Srpska književnost i jezik sa komparatistikom | |||
Modul | modul Albanski jezik, književnost, kultura, modul Bibliotekarstvo i informatika, modul Bugarski jezik, književnost, kultura, modul Grčki jezik, književnost, kultura, modul Engleski jezik, književnost, kultura, modul Italijanski jezik, književnost, kultura, modul Japanski jezik, književnost, kultura, modul Kineski jezik, književnost, kultura, modul Mađarski jezik, književnost, kultura, modul Nemački jezik, književnost, kultura, modul Opšta književnost i teorija književnosti, modul Opšta lingvistika sa stranim jezikom, modul Poljski jezik, književnost, kultura, modul Rumunski jezik, književnost, kultura, modul Ruski jezik, književnost, kultura, modul Skandinavski jezik, književnost, kultura, modul Slovački jezik, književnost, kultura, modul Ukrajinski jezik, književnost, kultura, modul Francuski jezik, književnost, kultura, modul Holandski jezik, književnost, kultura, modul Češki jezik, književnost, kultura, modul Španski jezik, hispanske književnosti i kulture | |||
Tip studija | osnovne akademske studije | |||
Nastavnik (predavač) | ||||
Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
Broj ESPB | 3.0 | Status predmeta | izborni | |
Uslovljenost drugim predmetima | Neophodan je položen ispit iz Osnovi persijskog jezika P-1 (2120431) | Oblik uslovljenosti | ||
Ciljevi izučavanja predmeta | Sticanje i razvijanje ukupnih jezičkih, posebno komunikativnih kompetencija. | |||
Ishodi učenja (stečena znanja) | Studenti će moći da razumeju rečenice i učestale izraze o osnovnim potrebama, poput informacija o njima samima, o njihovim porodicama, o poslu, lokaciji, itd.. Takođe će biti sposobni da, prostim rečenicama opišu sebe i svoju okolinu. | |||
Sadržaj predmeta | ||||
Sadržaj teorijske nastave | Građenje svršenog sadašnjeg i prošlog vremena, promena glagola kroz sadašnje i prošlo vreme. Prosti pridevi/prilozi u persijskom. Razvoj veštine pisanja i čitanja. | |||
Sadržaj praktične nastave | Složeni obrasci u persijskoj fonologiji, rastuća i padajuća intonacija, morfologija (tvorba reči i slaganje), morfologija (prefiksi i sufiksi), predlozi, vrste imenica u persijskom. Vežbanje pisanja i čitanja, pisanje kratkih tekstova o dnevnim aktivnostima. Učenje novih reči i izraza, i njihova upotreba u kontekstu. | |||
Literatura | ||||
| ||||
Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
1 | 3 | |||
Metode izvođenja nastave | Vežbe, komunikativne aktivnosti i zadaci, rad u grupama, samostalni rad. | |||
Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
Aktivnosti u toku predavanja | Pismeni ispit | 60 | ||
Praktična nastava | 10 | Usmeni ispit | ||
Projekti | ||||
Kolokvijumi | 30 | |||
Seminari |