2123014 - Društvena i kulturna istorija Japana 2
| Specifikacija predmeta | ||||
|---|---|---|---|---|
| Naziv | Društvena i kulturna istorija Japana 2 | |||
| Akronim | 2123014 | |||
| Studijski program | Jezik, književnost, kultura | |||
| Modul | modul Japanski jezik, književnost, kultura | |||
| Tip studija | osnovne akademske studije | |||
| Nastavnik (predavač) | ||||
| Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
| Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
| Broj ESPB | 3.0 | Status predmeta | obavezan | |
| Uslovljenost drugim predmetima | Pohađan kurs Društvena i kulturna istorija Japana 1 | Oblik uslovljenosti | ||
| Ciljevi izučavanja predmeta | Upoznavanje s razvojem japanskog društva i kulture u periodima Nara i Heian. | |||
| Ishodi učenja (stečena znanja) | Student opisuje karakteristike i specifičnosti razvoja japanskog društva i kulture u periodima Nara i Heian. | |||
| Sadržaj predmeta | ||||
| Sadržaj teorijske nastave | Rani kontakti sa kontinentom. Konfucijanizam i budizam. Uspon klana Soga. Rani hramovi i uloga princa Šotokua u razvoju kulture i obrazovanja. Stvaranje centralizovane države. Politička istorija u periodima Asuka, Nara i Heian. Taika reforma. Kulturna, društvena i ekonomska istorija perioda Nara i Heian. Uticaj budizma na nacionalnu kulturu i japansko društvo. | |||
| Sadržaj praktične nastave | Predavanja, vežbe, diskusije, rad u grupama, prezentacije. | |||
| Literatura | ||||
| ||||
| Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
| Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
| 1 | 1 | |||
| Metode izvođenja nastave | Monološki, dijaloški, interaktivno-komunikativni.Predavanja, vežbe, diskusije, rad u grupama. Samostalni istraživački rad studenata i prezentacije. | |||
| Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
| Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
| Aktivnosti u toku predavanja | 10 | Pismeni ispit | 50 | |
| Praktična nastava | Usmeni ispit | |||
| Projekti | ||||
| Kolokvijumi | 30 | |||
| Seminari | 10 | |||
