Назив | Учење у дигиталном окружењу |
---|
Акроним | 21М00007 |
---|
Студијски програм | Библиотекарство и информатика,Језик, књижевност, култура |
---|
Модул | модул Англистика, модул Германске студије: Западна и Северна Европа, модул Иберијске студије, модул Књижевност и култура, модул Комуникација, медији и култура, модул Настава страних језика, модул Оријенталне студије, модул Романистика, модул Славистика |
---|
Тип студија | мастер академске студије |
---|
Наставник (предавач) | |
---|
Наставник/сарадник (вежбе) | |
---|
Наставник/сарадник (ДОН) | |
---|
Број ЕСПБ | 6.0 | Статус предмета | обавезан |
---|
Условљеност другим предметима | Педагошка психологија | Облик условљености | |
---|
Циљеви изучавања предмета | Разумевање педагошких принципа учења у дигиталном окружењу. Стицање вештина за дизајнирање наставе и оцењивање образовних постигнућа ученика у систему за управљање учењем. Примена теоријских знања током креирања стимулативног окружења за учење у складу са индивидуалним потребама ученика (укључујући и ученике којима је потребна додатна образовна подршка). Стицање вештина за критичко процењивање педагошке вредности дигиталних образовних садржаја.. |
---|
Исходи учења (стечена знања) | Студенти су у стању да:
- примењују принципе теорија учења током дизајнирања наставе у дигиталном окружењу
- користе систем за управљање учењем за реализовање наставе, праћење и оцењивање образовних постигнућа ученика
- врше избор, критички процењују педагошку вредност појединих дигиталних алата као и дигиталних образовних ресурса
- креирају дигиталне садржаје за учење у складу са принципа универзалног дизајна
- етички и безбедно користе дигиталне алате и дигиталне образовне ресурсе |
---|