Naziv |
Učenje u digitalnom okruženju |
Akronim |
21M00007 |
Studijski program |
Bibliotekarstvo i informatika,Jezik, književnost, kultura |
Modul |
modul Anglistika, modul Germanske studije: Zapadna i Severna Evropa, modul Iberijske studije, modul Književnost i kultura, modul Komunikacija, mediji i kultura, modul Nastava stranih jezika, modul Orijentalne studije, modul Romanistika, modul Slavistika |
Tip studija |
master akademske studije |
Nastavnik (predavač) |
|
Nastavnik/saradnik (vežbe) |
|
Nastavnik/saradnik (DON) |
|
Broj ESPB |
6.0 |
Status predmeta |
obavezan |
Uslovljenost drugim predmetima |
Pedagoška psihologija |
Oblik uslovljenosti |
|
Ciljevi izučavanja predmeta |
Razumevanje pedagoških principa učenja u digitalnom okruženju. Sticanje veština za dizajniranje nastave i ocenjivanje obrazovnih postignuća učenika u sistemu za upravljanje učenjem. Primena teorijskih znanja tokom kreiranja stimulativnog okruženja za učenje u skladu sa individualnim potrebama učenika (uključujući i učenike kojima je potrebna dodatna obrazovna podrška). Sticanje veština za kritičko procenjivanje pedagoške vrednosti digitalnih obrazovnih sadržaja.. |
Ishodi učenja (stečena znanja) |
Studenti su u stanju da:
- primenjuju principe teorija učenja tokom dizajniranja nastave u digitalnom okruženju
- koriste sistem za upravljanje učenjem za realizovanje nastave, praćenje i ocenjivanje obrazovnih postignuća učenika
- vrše izbor, kritički procenjuju pedagošku vrednost pojedinih digitalnih alata kao i digitalnih obrazovnih resursa
- kreiraju digitalne sadržaje za učenje u skladu sa principa univerzalnog dizajna
- etički i bezbedno koriste digitalne alate i digitalne obrazovne resurse |