Navigacija

prof. dr Dobrinka Kuzmanović

vanredni profesor
Imejl adresa Termini konsultacija
dobrinka.kuzmanovic@fil.bg.ac.rs Petkom, od 12 do 13 časova
Imejl adresa
dobrinka.kuzmanovic@fil.bg.ac.rs
Termini konsultacija
Petkom, od 12 do 13 časova
Uža naučna oblast

Psihologija

Nazivi predmeta na svim nivoima studija
Osnovne akademske studije - upisani od 2023.
2100931 - Razvojna psihologija
2100932 - Pedagoška psihologija
Master akademske studije - upisani od 2023.
21M00001 - Vrednovanje u obrazovanju
21M00007 - Učenje u digitalnom okruženju
Doktorske akademske studije - upisani od 2023.
21D00002 - Obrazovanje i digitalna kultura

Odabrana bibliografija

Zašto je programiranje teško? Korišćenje robota u podučavanju programiranju u neformalnom obrazovnom kontekstu – implikacije za praksu

Da li su mladi „sami zajedno”: iskustva na internetu i vezanost za oflajn i onlajn prijatelje?

Od „digitalnih urođenika” do „digitalnih kretena” ‒ mladi i digitalni jazovi

Intensive and problematic internet use: different predictors operationg among adolescents

Školsko nasilje u kontekstu političkog nasilja

Pristupi u procenjivanju obrazovnih postignuća učenika – kritički osvrt

Razvoj i empirijska provera koncepta čitalačke pismenosti – međunarodna perspektiva

Ocenjivanje u digitalnom okruženju – vodič za nastavnike

Formalno obrazovanje u Srbiji tokom pandemije koronavirusa: nalazi istraživanja i preporuke

Internet and Digital Technology Use among Children and Youth in Serbia: EU Kids Online Survey Results, 2018

Children in a digital age: a guide for safe and constructive use of digital technologies and the Internet

Global Kids Online Serbia: Balancing between Opportunities and Risks. Results from the Pilot Study.

Digitalno nasilje − prevencija i reagovanje

Mladi u svetu interneta – korišćenje digitalne tehnologije, rizici i zastupljenost digitalnog nasilja među učenicima u Srbiji

Obuhvat, trajanje i dostupnost stručnog usavršavanja nastavnicima u Srbiji

NAUČNA PISMENOST: PISA 2003 i PISA 2006

Sistem indikatora za procenu bezbednosti školskog okruženja (BŠO instrument)

Empirijska provera konstrukta digitalne pismenosti i analiza prediktora postignuća