Sadržaj teorijske nastave |
Uvod u Metodiku 06 ostvaruje se proučavanjem programskih sadržaja koji obuhvataju: predmet i zadatke Metodike nastave, odnos Metodike nastave književnosti i srpskog jezika prema drugim naukama, uloge nastavnika u nastavi, nastavnu metodologiju (vrste metoda, metodološki pluralizam i adekvatnost nastavne metodologije), nastavne (didaktičke) principe, planiranje i pripremanje u nastavi (vrste planiranja i pripremanja, nastavni plan i program), nastavne ciljeve, organizaciju (strukturu) i vrste časova u nastavi, nastavna sredstva, oblike rada, vrste nastave, vrednovanje (ocenjivanje) znanja i umenja učenika; vrednovanje udžbeničkih kompleta; raznovrsne nastavne korelacije; stvaralačke aktivnosti u nastavi i slobodne školske aktivnosti. |
Sadržaj praktične nastave |
Uvod u Metodiku 06 ostvaruje se proučavanjem programskih sadržaja koji obuhvataju: predmet i zadatke Metodike nastave, odnos Metodike nastave književnosti i srpskog jezika prema drugim naukama, uloge nastavnika u nastavi, nastavnu metodologiju (vrste metoda, metodološki pluralizam i adekvatnost nastavne metodologije), nastavne (didaktičke) principe, planiranje i pripremanje u nastavi (vrste planiranja i pripremanja, nastavni plan i program), nastavne ciljeve, organizaciju (strukturu) i vrste časova u nastavi, nastavna sredstva, oblike rada, vrste nastave, vrednovanje (ocenjivanje) znanja i umenja učenika; vrednovanje udžbeničkih kompleta; raznovrsne nastavne korelacije; stvaralačke aktivnosti u nastavi i slobodne školske aktivnosti.
Vežbe, mentorski rad.
Sticanje i primena znanja o opštim i posebnim (specijalnim) nastavnim metodama, nastavnim principima, nastavnim ciljevima i metodičkim terminima i pojmovima. |