Navigacija

Opis predmeta

1415023 - Španski jezik 3

Specifikacija predmeta
Naziv Španski jezik 3
Akronim 1415023
Studijski program Jezik, književnost, kultura
Modul modul Arapski jezik, književnost, kultura, modul Bibliotekarstvo i informatika, modul Japanski jezik, književnost, kultura, modul Kineski jezik, književnost, kultura, modul Opšta lingvistika sa stranim jezikom, modul Poljski jezik, književnost, kultura, modul Turski jezik, književnost, kultura, modul Španski jezik, hispanske književnosti, kulture
Tip studija osnovne akademske studije
Nastavnik (predavač)
Nastavnik/saradnik (vežbe)
    Nastavnik/saradnik (DON)
      Broj ESPB 3.0 Status predmeta izborni
      Uslovljenost drugim predmetima Odslušan predmet Savremeni španski jezik G-2 Oblik uslovljenosti
      Ciljevi izučavanja predmeta Prepoznavanje i razumevanje temporalnosti i aspektualnosti u španskom jeziku; upotreba glagolskih vremena i načina u španskom jeziku.
      Ishodi učenja (stečena znanja) Opšti ishodi - sposobnost analize. Specifični ishodi - poznavanje različitih jezičkih kategorija i mehanizama za kazivanje vremena u španskom jeziku; pravilno i adekvatno iskazivanje vremena u španskom jeziku; poznavanje različitosti glagolskih sistema u srpskom i španskom jeziku i značenjskih nijansi koje te različitosti podrazumevaju.
      Sadržaj predmeta
      Sadržaj teorijske nastave Osnovni pojmovi o aspektu, vremenu i načinu kao glagolskim i misaonim kategorijama. Upotreba glagolskih vremena; načini izkazivanja vremenskih odnosa u španskom jeziku.
      Sadržaj praktične nastave Interaktivna nastava kroz rad na kontekstualizovanim primerima, analizu obrađenog gradiva na autentičnim materijalima, diskusije.
      Literatura
      1. Aragonés, Luis; Palencia, Ramón. 2009. Gramática de uso del español. Teoría y práctica. B1-B2. Madrid: SM. (izbor)
      2. Cerrolaza Gili, Óscar; Sacristán Díaz, Enrique. 2010. Libro de ejercicios. Diccionario práctico de gramática. Uso correcto del español. Con + de 800 ejercicios. Madrid: Edelsa. (izbor)
      3. Hernández Mercedes, M.ª Pilar. 2010. Tiempo para practicar el Indicativo y el Subjuntivo. Madrid: Edelsa. (izbor)
      Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine
      Predavanja Vežbe DON Studijski i istraživački rad Ostali časovi
      1 1
      Metode izvođenja nastave Interaktivna nastava kroz rad na kontekstualizovanim primerima, analizu obrađenog gradiva na autentičnim materijalima, diskusije.
      Ocena znanja (maksimalni broj poena 100)
      Predispitne obaveze Poena Završni ispit Poena
      Aktivnosti u toku predavanja Pismeni ispit 50
      Praktična nastava 10 Usmeni ispit
      Projekti
      Kolokvijumi 40
      Seminari