1423041 - Zapad i japanska književnost 1
Specifikacija predmeta | ||||
---|---|---|---|---|
Naziv | Zapad i japanska književnost 1 | |||
Akronim | 1423041 | |||
Studijski program | Jezik, književnost, kultura | |||
Modul | modul Albanski jezik, književnost, kultura, modul Arapski jezik, književnost, kultura, modul Bibliotekarstvo i informatika, modul Bugarski jezik, književnost, kultura, modul Japanski jezik, književnost, kultura, modul Kineski jezik, književnost, kultura, modul Mađarski jezik, književnost, kultura, modul Opšta književnost i teorija književnosti, modul Opšta lingvistika sa stranim jezikom, modul Poljski jezik, književnost, kultura, modul Rumunski jezik, književnost, kultura, modul Ruski jezik, književnost, kultura, modul Slovački jezik, književnost, kultura, modul Turski jezik, književnost, kultura, modul Ukrajinski jezik, književnost, kultura, modul Holandski jezik, književnost, kultura, modul Češki jezik, književnost, kultura, modul Španski jezik, hispanske književnosti, kulture | |||
Tip studija | osnovne akademske studije | |||
Nastavnik (predavač) | ||||
Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
Broj ESPB | 3.0 | Status predmeta | izborni | |
Uslovljenost drugim predmetima | Upisana prva godina studija Japanologije. | Oblik uslovljenosti | ||
Ciljevi izučavanja predmeta | Upoznavanje sa karakteristikama književnosti Zapada i Japana primenom komparativnog metoda u okvirima periodizacije. | |||
Ishodi učenja (stečena znanja) | Student spoznaje karakteristike književnosti Zapada i Japana primenom komparativnog metoda u okvirima periodizacije | |||
Sadržaj predmeta | ||||
Sadržaj teorijske nastave | Najstariji japanski pisani spomenici. Nihon Shoki. Fudoki. Sastavljanje zbirke Manyoshu. Genji Monogatari. Konjaku monogatari. Setsuwa bungaku.No i Kyogen. Hizakurige. Masu Kagami. Nihon Ryoiki. Tanka. Haiku. | |||
Sadržaj praktične nastave | Podsticanje na istraživanje i savladavanje gradiva uz samostalni rad i korišćenje relevantne literature. Student će znati da primeni stečeno znanje i da sintetizuje i povezuje informacije iz raznih izvora, čime se proširuju sposobnosti za dalji samostalni rad. | |||
Literatura | ||||
| ||||
Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
1 | 1 | |||
Metode izvođenja nastave | Monološki, dijaloški, interaktivno-komunikativni.Predavanja, vežbe, diskusije, rad u grupama, samostalan rad (istraživanje, pretraživanje), prezentacije odabranih tema. | |||
Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
Aktivnosti u toku predavanja | 10 | Pismeni ispit | 60 | |
Praktična nastava | 10 | Usmeni ispit | ||
Projekti | ||||
Kolokvijumi | 10 | |||
Seminari | 10 |