1433333 - Savremeni persijski jezik P-3
Specifikacija predmeta | ||||
---|---|---|---|---|
Naziv | Savremeni persijski jezik P-3 | |||
Akronim | 1433333 | |||
Studijski program | Jezik, književnost, kultura,Srpska književnost i jezik,Srpska književnost i jezik sa komparatistikom,Srpski jezik i književnost | |||
Modul | modul Albanski jezik, književnost, kultura, modul Bibliotekarstvo i informatika, modul Bibliotekarstvo i informatika sa stranim jezikom, modul Bugarski jezik, književnost, kultura, modul Grčki jezik, književnost, kultura, modul Engleski jezik, književnost, kultura, modul Italijanski jezik, književnost, kultura, modul Japanski jezik, književnost, kultura, modul Kineski jezik, književnost, kultura, modul Mađarski jezik, književnost, kultura, modul Nemački jezik, književnost, kultura, modul Opšta književnost i teorija književnosti, modul Opšta lingvistika sa stranim jezikom, modul Poljski jezik, književnost, kultura, modul Rumunski jezik, književnost, kultura, modul Ruski jezik, književnost, kultura, modul Skandinavski jezici, književnosti, kulture, modul Slovački jezik, književnost, kultura, modul Turski jezik, književnost, kultura, modul Ukrajinski jezik, književnost, kultura, modul Francuski jezik, književnost, kultura, modul Holandski jezik, književnost, kultura, modul Češki jezik, književnost, kultura, modul Španski jezik, hispanske književnosti, kulture, Nastavnički profil, Filološki profil | |||
Tip studija | osnovne akademske studije | |||
Nastavnik (predavač) | ||||
Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
Broj ESPB | 3.0 | Status predmeta | izborni | |
Uslovljenost drugim predmetima | Neophodan je položen ispit iz Savremeni persijski jezik P-2 (1433332) | Oblik uslovljenosti | ||
Ciljevi izučavanja predmeta | Sticanje i razvijanje ukupnih jezičkih, posebno komunikativnih kompetencija. | |||
Ishodi učenja (stečena znanja) | Studenti će moći da razumeju suštinu standardne konverzacije u različitim situacijama, moći će da pišu jednostavne tekstove o predmetima sopstvenih interesovanja i da razgovaraju o dnevnim dešavanjima, snovima i željama uz dalja obrazlaganja. | |||
Sadržaj predmeta | ||||
Sadržaj teorijske nastave | Intonacija i dijalekti, fonološki obrasci, akcenat reči, klasifikacija morfema, morfologija (slaganje), imenice i imeničke sintagme, pridevi i pridevske sintagme, povratne zamenice.Nesvršeno prošlo i sadašnje vreme u persijskom, promena glagola u nesvršenim glagolskim vremenima, pridevi i prilozi u persijskom. Negacija novih glagolskih vremena. Učenje pisanja planova. | |||
Sadržaj praktične nastave | Pravljenje i pisanje dnevnika za dnevne aktivnosti, tematske rasprave i pisanje o određenim predmetima. Učenje novog vokabulara u kontekstu. | |||
Literatura | ||||
| ||||
Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
1 | 3 | |||
Metode izvođenja nastave | Vežbe, komunikativne aktivnosti i zadaci, rad u grupama, samostalni rad. | |||
Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
Aktivnosti u toku predavanja | Pismeni ispit | 60 | ||
Praktična nastava | 10 | Usmeni ispit | ||
Projekti | ||||
Kolokvijumi | 30 | |||
Seminari |