21M14001 - Metodička praksa: hospitovanje (francuski jezik)
| Specifikacija predmeta | ||||
|---|---|---|---|---|
| Naziv | Metodička praksa: hospitovanje (francuski jezik) | |||
| Akronim | 21M14001 | |||
| Studijski program | Bibliotekarstvo i informatika,Jezik, književnost, kultura | |||
| Modul | modul Anglistika, modul Iberijske studije, modul Jezik i lingvistika, modul Književnost i kultura, modul Nastava stranih jezika, modul Orijentalne studije, modul Romanistika, modul Slavistika | |||
| Tip studija | master akademske studije | |||
| Nastavnik (predavač) | ||||
| Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
| Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
| Broj ESPB | 6.0 | Status predmeta | obavezan | |
| Uslovljenost drugim predmetima | Položen ispit Didaktika francuskog jezika ili neki sličnog naziva. | Oblik uslovljenosti | ||
| Ciljevi izučavanja predmeta | Sticanje znanja i veština neophodnih za rad u školskoj nastavi francuskog jezika, kao i bazičnog profesionalnog iskustva u nastavnoj praksi i podsticanje kritičkog preispitivanja prakse. | |||
| Ishodi učenja (stečena znanja) | Student ume da primeni znanja o metodskoj adekvatnosti, metodici, metodičkim radnjama i aktivnostima prilikom pripremanja i realizacije nastavnih sadržaja u školi i ima formirane osnove za dalji razvoj profesionalnih kompetencija. | |||
| Sadržaj predmeta | ||||
| Sadržaj teorijske nastave | Upoznavanje sa odgovarajućom didaktičkom literaturom, načinom pisanja pripreme za čas i vođenjem dnevnika metodičke prakse (protokolom posmatranja), odnosno opservacijom kao tehnikom prikupljanja podataka u prirodnoj sredini. | |||
| Sadržaj praktične nastave | Hospitovanje u školi - redovno pohađanje nastave i aktivan rad sa učenicima i nastavnikom-saradnikom. Redovno vođenje dnevnika prakse. Učestvovanje u nastavi u dogovoru sa nastavnikom-saradnikom (parcijalno držanje časa, organizovanje aktivnosti, izrada panoa i slično). Učestvovanje u dopunskoj i dodatnoj nastavi, u dogovoru sa nastavnikom.-saradnikom, kao i u vannastavnim aktivnostima (u organizaciji priredbi, poseti izložbama, predavanjima i slično). Uvid u nastavnu dokumentaciju: popunjavanje dnevnika, izrada mesečnih i godišnjih planova nastavnika, i slično. Pisanje pripreme za realizaciju časa. | |||
| Literatura | ||||
| ||||
| Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
| Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
| 2 | 2 | |||
| Metode izvođenja nastave | Metoda predavanja i aktivne metode (simulacija, diskusija, praksa, „obrnuta nastava“, učenje primenjivanjem/delanjem i sl.) | |||
| Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
| Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
| Aktivnosti u toku predavanja | 10 | Pismeni ispit | ||
| Praktična nastava | 50 | Usmeni ispit | 40 | |
| Projekti | ||||
| Kolokvijumi | ||||
| Seminari | ||||
