21M14001 - Metodička praksa: hospitovanje (francuski jezik)
Specifikacija predmeta | ||||
---|---|---|---|---|
Naziv | Metodička praksa: hospitovanje (francuski jezik) | |||
Akronim | 21M14001 | |||
Studijski program | Bibliotekarstvo i informatika,Jezik, književnost, kultura | |||
Modul | modul Anglistika, modul Iberijske studije, modul Jezik i lingvistika, modul Književnost i kultura, modul Nastava stranih jezika, modul Orijentalne studije, modul Romanistika, modul Slavistika | |||
Tip studija | master akademske studije | |||
Nastavnik (predavač) | ||||
Nastavnik/saradnik (vežbe) | ||||
Nastavnik/saradnik (DON) | ||||
Broj ESPB | 6.0 | Status predmeta | obavezan | |
Uslovljenost drugim predmetima | Položen ispit Didaktika francuskog jezika ili neki sličnog naziva. | Oblik uslovljenosti | ||
Ciljevi izučavanja predmeta | Sticanje znanja i veština neophodnih za rad u školskoj nastavi francuskog jezika, kao i bazičnog profesionalnog iskustva u nastavnoj praksi i podsticanje kritičkog preispitivanja prakse. | |||
Ishodi učenja (stečena znanja) | Student ume da primeni znanja o metodskoj adekvatnosti, metodici, metodičkim radnjama i aktivnostima prilikom pripremanja i realizacije nastavnih sadržaja u školi i ima formirane osnove za dalji razvoj profesionalnih kompetencija. | |||
Sadržaj predmeta | ||||
Sadržaj teorijske nastave | Upoznavanje sa odgovarajućom didaktičkom literaturom, načinom pisanja pripreme za čas i vođenjem dnevnika metodičke prakse (protokolom posmatranja), odnosno opservacijom kao tehnikom prikupljanja podataka u prirodnoj sredini. | |||
Sadržaj praktične nastave | Hospitovanje u školi - redovno pohađanje nastave i aktivan rad sa učenicima i nastavnikom-saradnikom. Redovno vođenje dnevnika prakse. Učestvovanje u nastavi u dogovoru sa nastavnikom-saradnikom (parcijalno držanje časa, organizovanje aktivnosti, izrada panoa i slično). Učestvovanje u dopunskoj i dodatnoj nastavi, u dogovoru sa nastavnikom.-saradnikom, kao i u vannastavnim aktivnostima (u organizaciji priredbi, poseti izložbama, predavanjima i slično). Uvid u nastavnu dokumentaciju: popunjavanje dnevnika, izrada mesečnih i godišnjih planova nastavnika, i slično. Pisanje pripreme za realizaciju časa. | |||
Literatura | ||||
| ||||
Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
2 | 2 | |||
Metode izvođenja nastave | Metoda predavanja i aktivne metode (simulacija, diskusija, praksa, „obrnuta nastava“, učenje primenjivanjem/delanjem i sl.) | |||
Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
Aktivnosti u toku predavanja | 10 | Pismeni ispit | ||
Praktična nastava | 50 | Usmeni ispit | 40 | |
Projekti | ||||
Kolokvijumi | ||||
Seminari |